Sapho Sand MS9011 WC sedátko

Kód: 114796
sleva4
Značka: GSI
2 590 Kč –18 %
Sapho Sand MS9011 WC sedátko
2 590 Kč –18 % 2 123 Kč 1 755 Kč bez DPH
Na dotaz

Detailní informace

Detailní popis produktu


Charakteristika série SAND:

  • hranatá umyvadla s decentně zaoblenými rohy a štíhlou přední hranou
  • WC mísa vybavena systémem  SAVE WATER, který umožňuje splachovat  pouze 4,5 litry vody, sedátkem se systémem  SOFT CLOSE (pomalé sklápění) a QUICK RELEASE (odnímatelné sedátko)
  • WC mísa ve variantě se splachovacím systémem  Swirlflush®
  • veškerý keramický artikl série je opatřen glazurou EXTRAGLAZE

Keramická glazura extraglaze® se aplikuje na produkty během výrobního cyklu před vypálením, čímž je zaručen její trvalý účinek.
Extraglaze® dodává keramice dokonale hladký povrch, vysoký lesk a ochranu proti vápenným  usazeninám. Keramika je tak zářivě bílá a snadno čistitelná.


Duroplast

Reaktoplasty (duroplasty) jsou zesíťované polymery, které vytvářejí prostorovou trojrozměrnou síť. Zesíťování nastává až při tvarování plastu vlivem tepla a tlaku, někdy působením katalyzátorů.

Easy take / Quick release

Snadné vyjmutí a upevnění sedátka: stisknutím postranních pantů nebo tlačítka (u některých modelů pouhým uvedením sedátka do kolmé polohy), lze sedátko sejmout z pantů (obr. 1a, 1b), omýt sedátko i mísu (obr. 2) a následně pouhým zacvaknutím sedátko opět nasadit (obr. 3).

1a

1b
2
3

Vlastnosti

ZnačkaGSI
SérieSAND
BarvaBílá
MateriálDuroplast
TvarPro konkrétní WC
VýbavaEasy Take (odnímatelné sedátko)
Hmotnost / ks3.6000  kg
Balení1  ks
EAN8032937821900
Taric39222000
Záruka2 roky

Doplňkové parametry

Kategorie: WC sedátka
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 3.6 kg
Barva: Bílá
Materiál: Plast
Tvar: Hranaté
? Designová řada: Sand
Hmotnost: 3,6 kg

Moderní technologie a prvotřídní kvalita. GSI keramika je jedním z hlavních lídrů v oblasti keramiky italské a mezinárodní. Inovativní společnost pro odvětví sanitárního vybavení. Její činnost se datuje k počátkům tradice keramické výroby v okrese, kde společnost sídlí. Zejména od devadesátých let se firma dostává silným tahem směrem k inovacím, pod vedením nového managementu, a připravených mladých lidí.

 
Země původu: Itálie