Detailní popis produktu
Upevňovací šrouby jsou součástí balení.
MODO je prémiová ekonomická série sestávající z dvojice sanitární keramiky, nástěnné a volně stojící, která se vyznačuje nápadnými křivkami. Produkty, které jsou neutrální, přesto působí velmi efektně a najdou uplatnění v různých prostředích, což umožňuje nespočet kombinací s umyvadly různých tvarů a typů instalace. MODO je zaměřeno na zákazníky, kteří potřebují zvážit nákupní možnosti jak z hlediska kvantitativního, tak kvalitativního. Sanitární keramika této kolekce nabízí všechny výhody produktů GSI: antibakteriální glazuru Extraglaze® , systém Swirlflush® , systém Quick Release a systém Soft Close pro WC sedátka.
Vlastnosti
| Značka | GSI |
|---|
| Série | MODO |
|---|
| 3D model | ANO |
|---|
| Rozměr | 37x28x52 cm |
|---|
| Šířka | 370  mm |
|---|
| Výška | 280  mm |
|---|
| Hloubka | 520  mm |
|---|
| Barva | Bílá |
|---|
| Materiál | Keramika |
|---|
| Tvar | Klasik |
|---|
| Výbava | Skryté uchycení, ExtraGlaze |
|---|
| Balení obsahuje | Montážní sada |
|---|
| Hmotnost / ks | 16.6550  kg |
|---|
| Balení | 1  ks |
|---|
| EAN | 8056590016237 |
|---|
| Taric | 69109000 |
|---|
| Záruka | 2 roky |
|---|
Keramická glazura ExtraGlaze® Antibacterial
Antibakteriální glazura Extraglaze® Antibacterial, je obohacená o ionty stříbra a titanu. Aplikuje se na produkty již během výrobního procesu před vypálením, čímž je zaručen její trvalý účinek. Extraglaze® Antibacterial dodává keramice dokonale hladký povrch, vysoký lesk, antibakteriální účinek a ochranu proti vápenným usazeninám. Povrch Extraglaze® Antibacterial je standardně aplikován na všechny výrobky společnosti GSI.

Běžná glazura

Extraglaze® Antibacterial
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Moderní technologie a prvotřídní kvalita. GSI keramika je jedním z hlavních lídrů v oblasti keramiky italské a mezinárodní. Inovativní společnost pro odvětví sanitárního vybavení. Její činnost se datuje k počátkům tradice keramické výroby v okrese, kde společnost sídlí. Zejména od devadesátých let se firma dostává silným tahem směrem k inovacím, pod vedením nového managementu, a připravených mladých lidí.
Země původu: Itálie