Sapho Sand 903711 umyvadlo 50 x 38 cm

Kód: 149003
sleva4
Značka: GSI
8 090 Kč –18 %
Sapho Sand 903711 umyvadlo 50 x 38 cm
8 090 Kč –18 % 6 624 Kč 5 474 Kč bez DPH
Skladem
.

Detailní informace

Detailní popis produktu


Charakteristika série SAND:

  • hranatá umyvadla s decentně zaoblenými rohy a štíhlou přední hranou
  • WC mísa vybavena systémem  SAVE WATER, který umožňuje splachovat  pouze 4,5 litry vody, sedátkem se systémem  SOFT CLOSE (pomalé sklápění) a QUICK RELEASE (odnímatelné sedátko)
  • WC mísa ve variantě se splachovacím systémem  Swirlflush®
  • veškerý keramický artikl série je opatřen glazurou EXTRAGLAZE

Keramická glazura extraglaze® se aplikuje na produkty během výrobního cyklu před vypálením, čímž je zaručen její trvalý účinek.
Extraglaze® dodává keramice dokonale hladký povrch, vysoký lesk a ochranu proti vápenným  usazeninám. Keramika je tak zářivě bílá a snadno čistitelná.


Keramická glazura ExtraGlaze®

Glazura ExtraGlaze® se aplikuje na produkty během výrobního cyklu před vypálením, čímž je zaručen její trvalý účinek. Dodává keramice dokonale hladký povrch, vysoký lesk a ochranu před vápennými usazeninami. Keramika je díky této glazuře zářivě bílá a snadno čistitelná.


Vlastnosti

ZnačkaGSI
SérieSAND
Rozměr50x14x38 cm
Šířka500  mm
Hloubka380  mm
BarvaBílá
MateriálKeramika
InstalaceK postavení
Typ umyvadlaUmyvadlo na desku
Otvor pro bateriiBez otvoru
PřepadNE
TvarObdélník
VýbavaExtraGlaze
Hmotnost / ks11.1000  kg
Balení1  ks
EAN8032937818085
Taric69109000
Záruka2 roky

Doplňkové parametry

Kategorie: Umyvadla, Na desku / Na postavení
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 11.1 kg
Typ: Na desku / Na postavení
? Šířka: 50 - 59 cm
Barva: Bílá
Materiál: Keramika
Otvor pro baterii: Ne
Tvar: Hranaté
? Designová řada: Sand
Hmotnost: 11,1 kg

Moderní technologie a prvotřídní kvalita. GSI keramika je jedním z hlavních lídrů v oblasti keramiky italské a mezinárodní. Inovativní společnost pro odvětví sanitárního vybavení. Její činnost se datuje k počátkům tradice keramické výroby v okrese, kde společnost sídlí. Zejména od devadesátých let se firma dostává silným tahem směrem k inovacím, pod vedením nového managementu, a připravených mladých lidí.

 
Země původu: Itálie